سوالات و پرسش های متداول مشتریان

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به interkalainterkala@gmail.com ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

 

دوست دارم از اینترکالا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت اینترکالا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی صلاحیت فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت اینترکالا با کلیک روی نماد از اصالت آن اطمینان پیدا کنید.

 

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای اینترکالا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد.

شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در اینترکالا دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل  مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید.

همچنین اینترکالا نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

در صورتی که احساس می کنید هنوز نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، کارشناسان اینترکالا از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی معرفی شده در سایت، در کمتر از 24 ساعت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ: با توجه به اهمیت حمایت از تولید ملی در دیدگاه مدیران اینترکالا، تمام تلاش ما بر این است که حتی المقدور کالاهای موجود در سایت ایرانی باشند. در مواردی که کالایی غیرایرانی در سایت به فروش برسد، در قسمت ویژگیها، کشور سازنده کالا معرفی می شود.

 

چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟

در بعضی مواقع بصورت دوره ای و مناسبتی کد تخفیف از طرف فروشگاه به مشتریان ارایه میشود در هنگام خریدبا وارد کردن کد تخفیف ، تخفیف شما روی فاکتور شما اعمال می شود.

 

  آیا ممکن است پرداخت اینترنتی من ناموفق . مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد شماره تراکنش نا موفق شما قابل پیگیری میباشد .

 

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانیدسفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگی و پردازش خواهند شد .

 

چگونه سفارش پستی خود را پیگیری کنم ؟

پس از سفارش شما و تحویل مرسوله به پست کارشناسان خدمات پس از فروش اینترکالا یک شماره پیگیری به همراه یک لینک  برای شما ارسال می کنند شما تنها با وارد کردن این کد قادر خواهید بود به صورت لحظه ای از محل مرسوله اطلاع پیدا کنید.

 

آیا پرداخت در محل و در هنگام تحویل سفارش امکان پذیر است؟

خیر متاسفانه سیستم پرداخت درب منزل فروشگاه اینترکالا راه اندازی نشده است اما به زودی این امکان نیز به سایت اضافه خواهد شد تا شما از گزینه های بیشتری برای خرید برخوردار باشید

7 روز هفته، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم.
  • شماره تماس: 02136640783
  • interkalainterkala@gmail.com